Monday, November 9, 2015

Give Thanks To Everything You Are Grateful For


Build used: DaD DESIGN "The Bayou Cottage" c/m V.1.0

Alouette - Tall/Short Autumn Hurricane Candleholder
Aphrodite ~ Autumn curtain of lights & leaves
Apple Fall ~ Books w/ Deer Head Bookends
Apple Fall ~Ceramic Chubby Squirrel
Apple Fall ~Magazine Files
Apple Fall ~ Roses Box (Red)
Apple Fall ~ Candle (Apple)
Apple Fall ~ Handbag & Scarf
::CP:: Town Hall Candle
::CP:: Star Hanging Garland
 CHEZ MOI ~ Montclair Bookcase
 CHEZ MOI ~ Montclair Rug
 CHEZ MOI ~ Vintage Clock 
 CHEZ MOI ~ Hydrangea Jar
 CHEZ MOI ~ Fall Bucket List Frame
 CHEZ MOI ~ Decor Give Thanks
 CHEZ MOI ~ Give Thanks Frame
Fiasco - Tiffany Dark Couch Adult ~ Will be available @ the LTD event Nov 12th
Fiasco - Tiffany Dark Coffee Table ~ Will be available @ the LTD event Nov 12th
Fiasco - Luggage Desk
Fiasco - Luggage Chair
Glam Affair Home - Lamp ~ Available @ Collabor88
Glam Affair Home - Console ~ Available @ Collabor88
+Half-Deer+ Cozy Cat (if I fits, I sits) - Orange Patch ~ Available @ Collabor88
+Half-Deer+ Cozy Cat (if I fits, I sits) - Choco Point ~ Available @ Collabor88
The Hive - "Blessed" Wall Decor ~ Available @ The Liaison Collaborative
The Hive - "Grateful" Wall Decor ~ Available @ The Liaison Collaborative
The Hive - "Thankful" Wall Decor ~ Available @ The Liaison Collaborative
MudHoney Priya Rock Placemat
MudHoney Creamy Caramel Pumpkin Candle
Sway's [Darret] Wood frame & Sillhouette ~ Available @ The Liaison Collaborative
Sway's [Darret] Fire Poker ~ Available @ The Liaison Collaborative
Sway's [Darret] Stone Fireplace ~ Available @ The Liaison Collaborative
{what next} Vermont Hot Chocolate Tray (Cream) ~ Available @ Collabor88

No comments:

Post a Comment